2015. augusztus 13., csütörtök

#napiadri - gondolatok tőlem

Sziasztok!

Egy kis újításként szeretnék leírni gondolatokat, történéseket az életemből. 
Igazából ez csak az én véleményem lesz, valószínű, hogy van, aki másképpen fogja látni, de ezért vagyunk különbözőek. :)

Örülök, és köszönetet is mondhatok a Sorsnak, hogy van egy olyan legjobb barátnőm, mint Adri. :) 
(nem magamra gondolok, a legjobb barátnőmet is Adrinak hívják)

Hihetetlen, hogy 5 év után is ugyanúgy gondolunk a másikra, ugyanúgy nevetünk a másik hülyeségén, és ugyanolyan jó barátnők vagyunk. 5 év....nagyon sok idő. De MI akkor, ott, az első találkozásnál, megfogadtuk, hogy örök barátnők leszünk. 
Semmi sem mehet könnyen alapon, másik városban élünk. (Még szerencse, hogy létezik a vonat, és a busz) De igazából nem sok mindenben gátol minket. Maximum annyi, hogy sokszor nagyon hiányzunk egymásnak. 

Ő ad nekem reményt, amikor úgy érzem, hogy elveszett minden, ő ránt vissza a valóságba az álmodozásaimból, ő az, aki bízik bennem, és minden hibámmal együtt szeret. 
Nagyon nehéz ilyen embert találni..és az ember úgy van vele, hogy ha egyszer eljön, nem engedi el. 
Rengeteg sok mindenen keresztül ment a barátságunk. Volt olyan, hogy összevesztünk, de volt olyan is, amikor együtt sírtunk. Volt, amikor mindkettőnkre egyszerre nehéz nap várt, és volt, olyan, hogy egyszerre mindkettőnknek volt remek napja. 
Mondtam is neki egyszer, hogy: Nem lehet, hogy tesók vagyunk, csak azért nem lettünk, mert anyukánk kikészült volna tőlünk? :D

Amikor találkozunk, az kb. olyan, mintha megnyerném a lottóötöst. Nagyon sok pozitív energiát ad nekem. Nagyon szeretem :)

Ha lenne még egy ilyen ember fiúban, biztosan már régen a párom lenne :) 

Ritkán talál tényleg az ember, olyan barátot, vagy barátnőt, aki feltétel nélkül szereti, és elviseli minden hibájával együtt. Nekem az Élet bizonyította be, hogy létezik. Mindenkinek lehet egy vagy több is. Merj szeretni, és nyitni az emberek felé! Hátha a következő barátodra/barátnődre illik majd ez a leírás, amit én itt lekörmöltem. Soha nem tudhatod. 

Üdv, 

Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése