2015. május 28., csütörtök

2. fejezet 4. rész

Sziasztooook kedves Olvasók! :)
Nagyon-nagyon meg szeretném nektek köszönni, hogy sokan kattintottak a blogra. Hatalmas örömmel tölt el :) Nemrég még a 2200 feletti oldalmegtekintést köszöntem, most pedig már a 3300 felettit. 
Hatalmas nagy szeretettel várok minden feliratkozót, és blogra kattintót az oldalra ;) 
Bátran írhattok már a chatfalra is, illetve az e-mail címemre is nyugodtan írhattok megjegyzést, kritikát, vagy ami éppen jól esik. 
Jöttem egy újabb résszel. Tudom, picit régen jelentkeztem, de sok volt a tennivaló mostanság. 
Most viszont jó olvasást kívánok Nektek a következő részhez ;)


8 órakor ébredtem fel arra, hogy Regina ront be a szobámba. 
- Jó reggelt! - kiabálta vidáman már felöltözve. 
- Hello! - nyitottam ki lassan a szemeimet. 
- Te mikor értél haza? - mosolygott. - És miért vagy ruhában az ágyban?
- Későn jöttem. 
- Na, szedd össze magad! Reggelizni megyünk Szabival. 
- Én? Veletek?
- Persze. Van 20 perced. - mondta, majd becsapta maga mögött az ajtót. 
Zuhanyozás közben azon gondolkoztam, hogy miért kell nekem Regináékkal mennem. Nem szeretem a felesleges harmadik szerepet betölteni. Menni egy szerelmes párral, akik teljes mértékben egymással vannak elfoglalva, én meg majd csak nézek ki a fejemből. Nem látszott a legtökéletesebb reggeli programnak. 
Amikor a kabátomat vettem magamra, meghallottam Szabi hangját a konyhából. 
Összepakoltam a táskámat, és kisiettem. A laptopomat is vittem, hátha óra előtt nem jövünk vissza érte. Sejtésem beigazolódott, amikor barátnőmnél is megláttam a gépezetet. Pontosabban Szabinál, aki olyan lovagias volt, hogy cipelte. 
- Szia, Zsófi! - köszöntött mosolyogva. 
- Hello, Szabi!
- Hova megyünk? - kérdeztem Regina mellé érve a parkolóban. 
- Csak enni. - válaszolta. 
Beszálltunk az autóba. Egész úton szerelmesen cseverésztek, miközben bámultam a telefonomat, hogy Gergő egy SMS-t küldjön nekem. Ilyen az élet, van, aki csak álmodozik valaki után, valaki pedig egyből meg is kapja. 
Bementünk a Westendbe. Pontosabban ők mentek kézenfogva összebújva előttem, én pedig mögöttük mentem egyedül. Mintha nem is együtt érkeztünk volna. 
Odaérkeztünk a Starbuckshoz, Reginával asztalt foglaltunk, amíg Szabi odament a pulthoz, és kért nekünk ételt, italt. 
- Miért hívtatok el? Nem kell emlékeztetni arra, hogy nekem nincsen senkim. - vágtam oda barátnőmnek. 
- Nyugi, Zsófi. Nem kell paráznod. Csak nem akartam, hogy egyedül legyél. 
- Hát persze. 
Szabi egy kávét hozott nekem, és szendvicset. Nagyon jólesett tőle. 
Miközben ők egymással voltak elfoglalva, én pedig kínomban a reggeliző embereket néztem, egy ismerős hang szólalt meg a hátam mögül. 
- Sziasztok!
Hátrafordultam, és az ismerős barna szempárba néztem. 
- Szia, Gergő! - üdvözöltük. 
Leült mellém, és engem bámult szokása szerint. 
- Honnan tudtad, hogy itt vagyok? - fordultam felé. 
- Regina küldött egy SMS-t. Pedig azt hittem, hogy ma tőled kapok először. 
- Én azt hittem, hogy te írsz nekem. - mosolyogtam. 
- Mindegy, a lényeg, hogy itt vagyok. 
- Persze. - pirultam el, és megfogtam a kezét. 
- Látni akartalak. - mosolygott, és átölelte a vállam. Nagyon aranyos volt. 
- Ti akkor együtt vagytok, tulajdonképpen? - vetett véget Regina a hirtelen jött idillnek. 
- Ez olyan bonyolult dolog. - néztem komolyan, egyből eltűnt a mosoly az arcomról. 
- Most ezt nem értem. Itt fogjátok egymás kezét, átölelitek egymást, és semmi? 
- Nem kell értened. - kaptam fel a vizet, és felkeltem az asztaltól. - További jó étvágyat! - szúrtam még oda. 
A pláza bejáratánál ért el Gergő, és fogta meg a kezemet. 
- Ez mi volt? - húzta fel a szemöldökét. 
- Nem érdekel. - rántottam a vállamon. 
- Gyere!
Megfogta a kezemet, és elrángatott ki az Eiffel térre. Kiültünk, és élveztük azt a kis napsütést, mellyel az élet megkínált minket. Legalább a Nap mosolyog. 
- Zsófi, tudom, hogy bonyolult velem, de megoldom. Csak nekem ehhez idő kell. 
- Miért nem lehetünk egyszer úgy együtt, hogy ne érdekeljen a nyilvánosság? Miért nem lehetünk úgy, mint mások?
- Meg kell értened. 
-Már nem akarok semmit. Már Reginával sem akarok lakni, mert csak idegesít, hogy olyan boldog, én meg nem. Pontosabban itt vagy, de mégsem. Olyan fura ez a helyzet. 
- Tudom, kicsim. 
Felkeltünk a fűről, és bementünk a főiskolára. A teremben már voltak páran. Leültünk egymás mellé. 
- Sziasztok! A tanár úrnak családi gondjai akadtak, így elmarad az óra. - jött be az egyik adminisztrátor a sok közül. 
Mindenki hálálkodott, csak én nem. Unalmas délután elé nézek az biztos. Legalább ez az óra lekötötte volna a figyelmemet. 
- Akkor hazamegyek, és alszok. Aztán rendelek kaját, és tanulok a ZH hétre. - vázoltam fel Gergőnek a nap második felére szánt eléggé rosszul hangzott terveimet. 
- Megyek veled. 
- Én inkább metróval mennék. 
- Akkor a házatok előtt találkozunk. 
Gyorsan adott egy puszit a számra, és elviharzott. 
A metróban nagy tömeg fogadott, viszont olyan magányosnak éreztem magam, hogy jól esett az emberek közelsége. 
Amikor leszálltam a végállomáson, egy ismerős alakot vettem észre szőke hajjal. 
- Márk! - kiáltottam, mire megfordult. Ő volt az. Odasiettem hozzá. 
- Szia, Zsófi! - üdvözölt mosolyogva. 
- Hello! Rég láttalak. 
- Sok a dolgom mostanában. 
- Értem. 
- Bár most annyira nem sietek, ha gondolod leülhetünk valahova. 
- Rendben. A háztömbünk mögötti parkhoz jó lesz. 
Leültünk, és egymás felé fordultunk a padon. Jó volt őt újra látni. 
- Mi a helyzet veled? - vágott bele. - Összejöttetek már? - célzott tökéletesen. Telitalálat a kérdés. 
- Nem tudom. - szomorodtam el. - Ez nekem még elég fura helyzet. 
- Mégsem akar téged? - lepődött meg. 
- De, akar, csak másképpen. 
- Zsófi, ebből egy szót sem értek. 
- A család, a haverok, a barátok ők az elsők. Én csak utánuk következek, vagy utánuk sem. Nem tudom. Gergőnek két oldala van, én viszont csak az egyiket szeretem. 
- Az úgy elég durva. Nem kellene orvoshoz fordulnia? - nevetett. 
- Nem vicces, Márk. 
- Jó, bocsánat. Fura lehet két személyiséggel élni. Ugye van két személyi igazolványa? 
- Hagyjad már! - löktem meg a vállánál. 
- És most melyik személyisége van előtérben? - pillantott Márk a hátam mögé. 
Hátranéztem, és Gergő féltékeny pillantásaival találtam magamat szembe. 
- Hello, szőke gyerek! - üdvözölte Márkot. 
- Hello!
- Zsófi, azt mondtad, hazamész. - nézett rám. - Mi a fenét keresel ezzel?
- Csak összefutottunk, és beszélgetek vele. Nekem is fontosak a haverjaim. 
- Ne legyél cinikus! Gyere, menjünk haza! - fogta meg a kezemet, és ráncigált fel. 
- Nem a barátnőd. - állt fel Márk, és nézett Gergővel farkasszemet. - De ha az lenne, akkor sincsen jogod csak úgy elvinni valahonnan, mert te úgy gondolod. 
- Majd pont te mondod meg? - nevetett Gergő. 
Integettem Márknak, ő pedig csak annyit mondott, hogy ne hagyjam magam. 
Igaza volt, de Gergővel akartam lenni. Nincs mit tenni, ha az ember szerelmes. 
Amikor beértünk a szobámba, leült az ágyamra, én pedig elé álltam. 
- Gergő, most ez mire volt jó? - kérdeztem. 
- Te nem jöttél haza. 
- Ha te megteheted, hogy a haverjaiddal lógsz, akkor szerintem én is. 
- De ne ezzel! - ugrott fel. 
- Én sem válogatom meg a tieidet. Nem szólok bele. 
- Zsófi, ne vitatkozzunk! - ölelt magához.
- El akarok menni ma a buliba. - bontakoztam ki az öleléséből. 
- Minek?
- Bulizni. Miért másért? Természetesen veled. 
- Én nem megyek. 
- Nem akarsz velem mutatkozni, igaz? Már megint ez az indokod. 
- És, ha ez?
- És, ha egyedül megyek? 
- Inkább maradjunk itt nálad, nézzünk filmet, vagy nem tudom. 
- Szóval te szabad életet élhetsz, én pedig nem? Ez az egyenlőség. 
- Féltelek. Ez csak erről szól. 
- Én már nem értek semmit. - gördült le az első könnycsepp, ami utat tört magának az arcomon. - Csak egyszer próbálnád meg, hogy együtt mutatkozzunk. Annyira csúnya vagyok?
- Dehogyis. Te vagy a legszebb lány a világon. 
- Akkor? 
-  Nem érdekes. 
Magához ölelt, és megcsókolt. Egy szerencséje van Gergőnek: szeretem. Ez az érzés, csodákra képes, de akár romba is dönthet. Emberek változhatnak hatására rossz, vagy jó irányba. 
A rózsaszín köd szép, de ami mögötte van, az sajnos a szomorú valóság. 
Megcsörrent Gergő telefonja a zsebében. Sejtettem, hogy az egyik haverja hívja. 
Amikor letette, nem szólt semmit, csak nézett rám. 
- El kell menned, igaz? - törölgettem a könnyeimet a kezemmel.
-  Kapd össze magad, mert este megyünk bulizni! 
- Mármint mi együtt? - lepődtem meg. 
- Igen. 
Megcsókolt, és azt hittem, hogy enyém az egész világ. Talán mégis hallgat rám, és megpróbálja a kedvemért. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése