2014. január 11., szombat

3. rész: randevú

Sziasztooook :) Itt a harmadik rész, remélem tetszeni fog Nektek :) Véleményezni lehet nyugodtan. Én pedig igyekszem formálni a karaktereket elég rendesen. 


Jó olvasgatást :)

Hazamentem és ledobtam magam az ágyra. Egyszerűen hihetetlen, ami velem történik. A legjobb barátnőm árul el egy teljesen idióta srácnak, aki rám van kattanva. És mindezt miért? Mert egy idegennel találkozok. Megfordult a Föld, vagy mi van? Dívák vagyunk, 3 barátnő, és elválaszthatatlanok. Regina miért tette ezt velem? Szegény Márk, most mit gondolhat rólam? A szegény, kis befolyásolható, pasik elől szaladgáló kislány? Belegondolni is rossz volt, és gyomorforgató. 
Meglepetésemre, pontban 6 órakor néztem rá az órámra. Tökéletes, már fel is kell kelnem, mivel reggel 8-tól órám lesz. Két lány nevetését hallottam kintről. 
- Petra, te itt? - lepődtem meg a jelenlétén. 
- Szép reggelt Zsófi! Regina hívott át. 
- Jó, bocsi de nem tudom ki az a Regina.
Petra értetlenül meredt rám, majd Reginára. Nem szóltunk egymáshoz, inkább elkészítettem a kávémat. 
- De mi van veletek lányok? Hahó, dívaság van vagy mi a franc. - kiabált Petra mindkettőnkkel. 
- Tegnap elrontottam a randiját. - mondta Regina az utolsó szót megnyomva elég nagy undorral. 
- Zsófi, kivel találkozgatsz?
- Nem találkozgatok senkivel,jó? Szálljatok le az életemről!
Be akartam menni a szobámba, de Petra visszarántott. 
- Zsófi, figyelj rám, kivel találkoztál? Ismerem?
- Nem, nem ismered.
- Szóval egy idegen sráccal. Egyre jobb. 
- Hagyjál már te is! A srác nem idegen, hanem egy jóképű, aranyos fiú. 
Otthagytam őket, és bevonultam a szobámba. Komolyan a két legjobb barátnőm jobban féltettek, mint a saját anyám és apám. Felnyitottam a laptopomat, és láttam, hogy e-mailem jött. A tanár írt, akivel óra lett volna reggel, hogy elmarad. Visszaaludhattam volna, de jobban érdekelt a facebookom. Beléptem, és láttam, hogy nem volt üzenetem. Elég furcsa volt. Gergő végre felszívódott? 
9 óra lehetett, amikor hallottam, hogy csengetnek. 
- Jó napot kívánok! Én Kelemen Zsófiát keresem. Itt lakik?
- Jó napot! Igen. - hallottam Regina hangját. 
- Ezt hoztam neki. Akkor írja alá legyen szíves. 
- Rendben. Viszlát!
- Viszlát!
Kimentem a szobámból. Nagyon érdekelt, mit hoztak nekem. 
- Nézd csak mit kaptál. - mosolygott rám Regina - egy rózsacsokor. 
Amikor megláttam a kezében majdnem elájultam. Ki küldhet nekem ilyenkor rózsacsokrot?
Egy kis kártya volt a virágba rakva: "Ne haragudj a tegnap estéért. Nem kellett volna kiakadnom, de kellesz nekem. G. "
- Szerintem dobjátok ki a kukába. - mondtam hirtelen. Nem hittem el, hogy Gergő rózsacsokrot képes nekem küldeni. Mit képzel? Egy kis rózsa, aztán a barátnője is leszek? Jó lenne, ha felébredne végre. 
- Szóval Gergő küldte. - mondta Petra. - Rendes tőle. 
- Nem, nem az. Hagyjon békén! Nem kell nekem. 
- Ahogy gondolod. 
- Hm... - gondolkodtam el - mégse dobjuk ki. Ráférne a srácra egy kis nyilvános megalázás, hogy felfogja nem kell. 
- De Zsófi, ezt nem lehet csinálni. Ő is ember. 
- Petra, figyelj, ráférne a nagy egójára. 
- Zsófi, Gergő jó srác. Tudom, sokszor bunkó, és kering róla pár sztori, ami nem szép..
- Ne folytasd! Nem akarom hallgatni. Elég! - kiabáltam. 
- De tök jó pasi a maga módján. 
- Petra, remélem hallod magad. Teljesen vicces, amiket mondasz. Ma tartsunk dívanapot! - mondtam hirtelen. 
A dívanap nálunk egyet jelentett: olyan ruhába öltözni, ami nagyon szexinek mondható, lenyűgözni mindenkit, aki csak elmegy mellettünk. Az, hogy Gergőt le akarom alázni persze most kivételesen a része lesz. Nekem nem kell egy szál virág se tőle, se megbánás, semmi. 
- Jó, legyen. - egyezett bele Regina és Petra egyszerre. 
Petra hazasietett, hogy ő is alkalomhoz illően felöltözzön. Megbeszéltük, hogy minden csoporttársunkat elhívunk a nagy eseményre. 
Amikor elkészültünk Reginával el is indultunk az iskolába. A metrón egy-két fiúcsapat nézett ránk, és mosolygott. Abban reménykedtem, hogy Márkkal találkozok. El akarom neki magyarázni. Mondjuk nem lett volna egyszerű kezemben egy rózsacsokorral. De az a tervem része volt. 
Ekkor megláttam Márkot. Tőlünk kb 1 méterre állhatott. Átadtam Reginának a rózsacsokrot, és odamentem Márkhoz. 
- Márk, szeretnék veled beszélni. 
- Szia! Miről? 
- Ne haragudj a tegnapi miatt! Gergő egy idióta, ezt mindenki tudja. 
- Egy kicsit rosszul esett, hogy elrontotta az esténket. De te - mért végig tekintetével - gyönyörű vagy. 
- Köszönöm. - pirultam el egyből. - Mi lenne, ha találkoznánk suli után? Be kell pótolnunk a beszélgetést. - mosolyogtam rá. 
- Jó. Margitszigeten mondjuk? Elég jó idő van. 
- Rendben. Akkor mondjuk 5kor?
- Okés. Ott várlak. 
Le kellett szállnom a metróról. Reginát kerestem a szemeimmel, aki mellém lépett. 
- Megint ez a srác? Mi van veled? - förmedt rám. 
- Figyelj, Regi, tetszik és kész. Meg akarom ismerni, hogy ne legyen idegen, ahogy ti mondjátok. 
- Inkább hagyjuk!
Odaértünk az iskola elé. Sokan összegyűltek, és időközben Petra is odaért mellém. Aztán láttam Gergőt megérkezni a helyszínre. 
- Szia, szépséges Zsófia! - jött oda hozzám. 
- Most jól figyelj rám te kis öntelt idióta. - elvettem Reginától a rózsacsokrot. - Húzzál a virágoddal el a fenébe, és ne kerülj a szemem elé! Ha lehet, akkor válts szakot, vagy nekem tök mindegy, de te velem soha nem leszel együtt. Hallottad? Soha. 
Odavágtam az arcába a csokrot, de ő csak mosolygott, ahogyan a többiek is a jelenet láttán. 
- Drágám - kezdte mondandóját - kicsit úgy érzem a jelenetet, mintha a barátnőm lennél, és megcsaltalak volna. Pedig hidd el - lépett hozzám közelebb - ha az lennél, soha nem tennék veled ilyet. Hallod? Soha. 
- Húzz a francba! - ordítottam az arcába, majd bementem az iskolába. Gergő megalázása helyett magamat aláztam le. Ő meg csak mosolygott egyenesen az arcomba. 
- Zsófi, jól vagy? - futott utánam Petra. 
- Jól, azt hiszem. Menjünk órára!
Bementünk a terembe, és leültünk egymás mellé. 
- Petra, én nem bírom. Haza fogok utazni hétvégén anyámékhoz. 
- De miért? Miatta? 
- Ez a gyerek engem kiröhög, érted? Hülyére vesz. 
- Nem röhöglek ki. - nézett bele Gergő egyenesen a szemeimbe. - Csak ostobák a próbálkozásaid, hogy távol tarts. Először a srác a szőke hajával, kék szemeivel, aztán az arcomba vágott rózsa. Találj ki mást!
- Drágaságom, a te próbálkozásaid pedig elég szánalmasak. Rózsacsokrot küldesz? A nagy Sasvári Gergő ennyit tud? Pf....hányingerem van. 
- Tudod mit? Leszünk mi még egy pár. 
Leült a helyére. Erre már nem tudtam visszavágni. Az övé lett az utolsó szó. Ezt nem hiszem el. Legjobb lenne tényleg hazalátogatni. Már kb. 2 hete nem voltam otthon. Eléggé hiányoznak az otthoniak. Anyám, apám, a kis lüke öcsém, meg a kiskutyám. El tudna fogni a sírás itt helyben az óra közepén. 
Amikor az utolsó órán bementünk az előadóterembe Gergő állt elém. 
- Baj van? - kérdezte mosolyogva. 
- Töröld le az idióta vigyort a képedről, és húzzál előlem!
- Nem. Tudtad, hogy akit utálsz, azzal a legjobb a szex?
- Haha. Várj - gondolkodtam el egy pillanatra - azt hiszem a suliban van fiú wc, szóval mehetsz is. 
- Komolyan imádok veled csipkelődni. Érted te a viccet. Ez is tetszik. 
- Neked elmentek otthonról. 
- De neked is, szépségem. 
- Nem vagyok a tiéd. 
Leültem gyorsan Petra mellé a szokásos helyemre. Engem nem fog zaklatni ez az idióta. 
- Mi van, Zsófi? - kérdezte Petra hirtelen. 
- Semmi. Ez a Gergő hülye. - nevettem el magam. - Elkezd nekem itt szexről csevegni. Mit képzelt? Nem leszek egy éjszakás kaland senkinek sem. 
- Nyugi már. Ne húzd fel magad rajta!
Az órának vége lett, és tudtam, hogy mennem kell ki a szigetre. 
- Csajok, mennem kell. Majd találkozunk. 
Amikor kiléptem a kapun Gergő már megint előttem állt. 
- Beszélni akarok veled. - mondta határozottan. 
- Nincs miről beszélnem veled. Nem emlékszel, hogy nem kellesz?
- De emlékszek. Csak el akartalak hívni egy partyba. Pontosabban a dívákat. - mosolygott. 
- Mert? Milyen partyra?
- Baráti party lesz. Zene, pia, szórakozás. Neked pedig külön meglepetéssel. - kacsintott rám. 
- És hol?
- Nálam. 
Na, padlót fogtam. Úgy éreztem, hogy belerángatott a hálójába. Lesz nekem egy meglepetés, és party is lesz, de nála.  
- Szóval kedves Zsófia? Persze Petra és Regina is meg van hívva. 
- Majd holnap válaszolok. Most mennem kell. 
- Rendben, remélem jössz. - kacsintott rám. Én pedig elfutottam. 
Amikor odaértem a Margitsziget bejáratához, Márk már ott volt. 
- Zsófi, azt hittem nem is jössz. - hallottam kissé csalódott hangját. 
- Ne haragudj, hogy késtem. 
- Gyere!
Bementünk a szökőkúthoz és leültünk a fűbe. Nagyon jól éreztem magam. 
- Szóval te tanulsz, vagy dolgozol? - kérdeztem nyíltan. 
- Igazából dolgozok mondjuk így. - mosolygott. 
- Mondjuk így? - nevettem már én is. - Még hogyan mondhatnánk?
- Mondjuk úgy, hogy ha akarok dolgozok, ha akarok mást csinálok. 
Mivel látta, hogy elég érdekesen nézek rá, folytatta:
- Nyugi, semmi illegális. Családi vállalkozásunkban vagyok benne. Én vagyok az egyik üzletvezető. 
- Így már érthető. És van barátnőd? - csúszott ki a számon. 
- Nincs. Az igazi szerelmet szerintem nem nekem találták ki. 
Olyan szomorúan nézett, hogy megsajnáltam. Szegény srác, miken mehetett vajon keresztül? 
- Márk, ne szomorkodj kérlek! Egy ilyen helyes, aranyos srác, mint te, nem szomorkodhat. 
Akkora mosolyt kaptam tőle, hogy a szívverésem is megállt egy pillanatra. Lélegzetelállító volt. 
- Aranyos vagy, hogy ilyeneket mondasz. És neked mi a tapasztalatod?
- Hát...nem túl jó. - vallottam be neki őszintén. Olyan volt, mintha régóta ismernénk egymást. - Mindig akartam valakit, aki mellettem van, aki megvéd, és akivel mindig jó. Nem találtam ilyet. Tudod, nehéz megtalálni. Nem tudhatod, hogy kiben mi van. 
- És a barátnőd? Vele mi a helyzet? - váltott egyből témát. 
- Regina? Megvan. Ő a legjobb barátnőm évek óta és Petra. Mi vagyunk a dívák. - mosolyogtam. 
- A dívák? 
- Igen, még egyszer a fiúbarátaink így neveztek el minket. Sokat együtt lógunk, és szépek vagyunk. 
- Őszintén szólva, hogy szép vagy az biztos. - mondta elmosolyodva. Teljesen belepirultam a mondatába. 
Felálltunk a padról, és elindultunk hazafelé. Amikor felszálltunk a metróra, nagy volt a tömeg. Azt vettem észre, hogy Márk elég közel van hozzám. Amikor felnéztem, egyből a szemeibe ütköztem. 
- Nyugi, nem akarok úgy közeledni. - mosolygott - csak nagyon sokan vannak. 
- Rendben. - mosolyogtam rá én is. Olyan szép kék szemei voltak, hogy olyat még sosem láttam. Mintha a tengert látnád, amiben meg szeretnél fürödni. 
Amikor kiszálltunk, felajánlotta, hogy hazakísér, amit el is fogadtam. 
- És milyen zenét szeret hallgatni a kis díva? - mosolygott. 
- Angelt. - bukott ki belőlem. - Gondolom nem nagyon ismerős neked. 
- Láttam egy-két zenéjét a youtube-on. Nem olyan rossz. 
- Ez komoly?
- Igen, miért? 
- Csak meglepődtem,hogy ismered. Sok ember azt sem tudja, hogy ő él. Pedig elég jól tolja. 
- Igen, bár én a discos, pörgősebb zenéket jobban szeretem. Tényleg holnap nem jönnél el velem bulizni?
Kicsit szíven ütött a kérdése. Velem akar bulizni?
- Nem is tudom. Igazából a barátaim már meghívtak valamerre. 
- Semmi gond, akkor majd máskor. 
A háztömb elé értünk lassan, ahol lakok 
- Akkor én mennék is be, ha nem gond. 
- Persze, menj csak! Még biztosan összefutunk, egy környéken lakunk. 
- Igen, biztos. - mosolyogtam rá. 
- Adhatok két puszit? - kérdezte bátortalanul. 
- Persze. - mondtam, bár belepirultam még a gondolatba is. Felém hajolt, és kaptam tőle 2 puszit. Olyan aranyos volt, olyan átkozottul helyes. "Szőke haj kék szem fiú mániás" lettem? Ezt igazából nem tudom megmondani, de hogy Márkot a legjóképűbb srácnak láttam a világon ebben a pillanatban, az biztos. 
Felmentem a lakásba, és Regina már várt. 
- Azt hittem haza sem jössz. - vágta oda gúnyos megjegyzését. 
- De igen. Képzeld, itt vagyok!
- Gergő elhívott minket holnapra a partyba. 
- Tudom. Engem is elhívott, bár azt nem mondta, hogy holnap lesz. 
- Remélem eljössz. - kacsintott rám. - Állítólag meglepetéssel készül csak neked. 
- Tudom. Kihangsúlyozta. 
- Ja, és fürdőruhát is kell vinnünk, mivel medencés lesz a party. 
Ez szíven ütött. Fürdőruhában? Tudtam, hogy ebben a partyban lesz valami huncutság. Persze Gergő szervezi, és engem hív, mit vártam? Szolid beszélgetést és kártyázást?
- Akkor nem megyek. - vágtam rá hirtelen. 
- Zsófi, ne már! Jönnöd kell, a díváknak ott a helyük. 
- Arról nem volt szó, hogy fürdőruhára kell vetkőzni. 
- Díva vagy, érted? Ez sosem okozott gondot. 
- Nem, Regi, félreértesz. Gergő előtt nem leszek fürdőruhában. Vagy azt akarod, hogy rám ugorjon, és megerőszakoljon? 
- Nem, nem fog. 
- Azt garantálom is neki. 
Letusoltam, majd bedőltem az ágyamba, és csak Márkon tudott kattogni az agyam. Olyan aranyos, olyan jóképű, hogy el se hiszem, hogy ő létezik. Egyszerűen maga a csoda. Bekapcsoltam a laptopomban egy Angel számot, majd elaludtam. Mindig kell a napomnak csajrap. Nélküle nem világ a világ. 
Angel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése