2014. január 1., szerda

üdvözlő :)

Sziasztook :)

Üdvözöllek titeket az Angyalok és ördögök oldalon :)

Ezen az oldalon saját verseket, történeteket fogtok főképp találni. Már régóta foglalkozok ezekkel. Most éreztem arra rá (pár ember ilyesmi blogját olvasva), hogy én is szeretném megmutatni alkotásaimat. Szeretném megismertetni az emberekkel saját gondolataimat, tapasztalataimat úgy a Világról. 
Verseket mindenféle témában szoktam írni, de legfőképpen a szerelemről. 

Imádom a barátaimat, barátnőimet, párszor ők is adtak nekem ihletet az íráshoz. 

Tehát hogy kik is szoktak engem inspirálni? Általában a barátok, barátnők, a Világ történései, az emberek, egy-egy átélt történet, Angel zenéi. 

Remélem sokan fogtok rákattintani, és elolvasni, véleményezni az írásaim :)










Jó olvasgatást kívánok mindenkinek :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése